Уникатно откритие за Млечниот пат го објаснува феноменот "Големата привлечност"!

Новото видно поле на телескоп ветеран открива постоењето на стотици галаксии, скриени зад Млечниот пат, пишува Space. Научниците го користеле австралиски радиотелескоп, прочуен поо помошта дадена при слетувања на Месечината, за да го набљудуваат небото зад правот и гасовите на Млечниот пат. Истражувачите откриле 883 скриени галаксии, од кои една третина од нив не се забележани никогаш порано.
Новиот изглед на регионот би можел да го објасни феномен наречен Големата привлечнос. Тоа е мистериозно место во универзумот, чија гравитација го привлекува Млечниот пат и илјадници други галаксии со "сила еднаква на милион милијарди сонца", посочуваат научниците. Аномалијата е откриена во 70-тите години на минатиот век.

"Млечниот пат е исклучително убав и, се разбира, го проучуваме во нашата сопствена галаксија и е многу интересно, но тој целосно го блокира погледот кон далечни галаксии зад себе", вели раководителот на истражувањето Листер Ставли-Смит, научен директор на Меѓународниот центар за радиоастрономија. Новите набљудувања направени со телескопот "Паркс" во Австралија, познат како "Чинијата", откриле три нови групи на галаксии и две нови галактички куп. Истражувачите поставиле нов 21-сантиметарски приемник, благодарение на кој небото било мапирано 13 пати побрзо од порано. Така тимот успеал да го види регион зад Млечниот пат, кој бил мистерија за астрономите со децении.

Научниците се надеваат дека идните набљудувања ќе им помогнат да ги објаснат феномени како Големата привлечност. "Не знаеме што го предизвикува гравитационото забрзување на Млечниот пат или од каде доаѓа", вели Смит. "Знаеме дека во овој регион има неколку големи групи од галаксии, наречени купишта и дека целиот Млечен пат се носи кон нив со над 2 милиони километри на час", додава истражувачот.
-

Видео туторијал: Направете си совршена пунџа за само една минута!

Casual пунџа е ин веќе неколку години и сеуште котира високо во светот на фризурите. Оваа опуштена фризура е одлична за дневна, но и вечерна варијанта. Во продолжение погледнете како сами да ја направите за само една минута...

На свадбата се појави поранешната девојка на младоженецот и направи невидена драма!

Поранешната девојка на младоженецот упаднала на самиот чин на венчавката облечена во венчаница.

Снимката на која поранешната во венчаница упаѓа на најубавиот дел од церемонијата, со шминка и фризура станала вирална.

Daily Mail пишува дека поранешната девојка, која младоженецот го влечела за рака во еден момент паднала на колена, викала дека таа не е виновна за раскинувањето и дека тој мора да и се врати.

Погледнете:

Ова е актерката која ќе ја глуми принцезата Дијана во најскапата серија на „Нетфликс“

Актерката Ема Корин ќе ја толкува улогата на принцезата Дијана во хит - серијата „Круната“, објави „Нетфликс“.

Корин рече дека е исклучително возбудена и почестена што ќе му се приклучи на актерскиот тим за четвртата сезона.

different hairs of the last 6 months, a wee compilation

A post shared by Emma Corrin (@emmalouisecorrin) on

„Серијата ја следам од првата епизода, а помислата дека ќе се приклучам на неверојатно талентирана актерска екипа е речиси надреална“, рече таа.

„Принцезата Дијана беше икона и нејзиното влијание врз светот сè уште е длабоко и поттикнувачко“, рече Корин.

Корин е брилијантен талент и веднаш нè освои кога му се приклучи на тимот како Дијана Спенсер“, рече авторот на серијата, Питер Морган.

Најчитани