8 навики кои ги имаат луѓето кои не се љубоморни

Љубомората не е начин да се изрази љубовта, туку потекнува од длабоката несигурност. И додека малата доза љубомора е безопасна, доколку работите излезат од контрола, таа може да ви го загрози здравјето и животот.

Ако случајно сметате дека ви е потребна поголема сигурност, време е да ги откриете тајните на луѓето кои никогаш не се љубоморни.

1. Тие се опкружени со луѓе на кои им веруваат

Околината има директно влијание на нашето однесување, што значи, ако сте во добро друштво и вашите емоции ќе бидат позитивни.

2. Имаат високо ниво на самопочит

За да бидете сигурни во себе, мора да се сакате. Ако сте задоволни со себе и имате високо ниво на самодоверба, никогаш нема да се почувствувате загрозено од самото присуство на некоја трета личност, без разлика дали се работи за љубов или пријателство.

3. Го слават туѓиот успех

Важно е да запаметите дека туѓата приказна не е ваша. Така, ако колегата напредува или најдобрата пријателка се верила пред вас, тоа никако не влијае на вашиот живот. Луѓето кои се сигурни во себе и се фокусираат на радоста, а не зависта, се оние вистински среќните и успешни.

4. Благодарни се на она што го имаат

Заедничката карактеристика на луѓето кои се постојано среќни и задоволни е благодарноста. Ако сте благодарни за она што го имате, ќе бидете помалку фокусирани на она што го имаат другите. Недостатокот на благодарност само ќе ве оддалечи од целта.

5. Знаат кога да се исклучат од социјалните мрежи

Не е тајна дека фотографирањето за на Фејсбук и чекирањето ни стана секојдневие. Но, честата потреба за социјалните мрежи може да создаде негативни емоции како осаменост и завист. Времето кое го поминувате оддалечени од смартфонот најдобро е да го вложите во градење на своите реални конекции и зајакнување на самодоверба.

6. Тие не прават нешто за другите да им завидуваат

Повеќето луѓе за најголем успех ја сметаат туѓата љубомора и завист упатена кон нивниот „совршен живот“. Меѓутоа, овој начин на сфаќање произлегува од личната, несвесна несигурност која може да прерасне во поголем проблем. Луѓето кои учат како да управуваат со љубомората, никогаш нема да се радуваат на туѓата завист.

7. Не се фокусираат на правилата

Тие не им робуваат на правилата и моралните вредности за да бидат прифатени, туку сами ги креираат правилата, навиките и нормите. Важно е да запаметите дека вредите многу повеќе од наградите на полицата.

8. Не се споредуваат со другите

Споредувањето е најголем крадец на среќата. Наместо тоа, фокусирајте се на своите цели, планови и луѓето кои ве исполнуваат. Секогаш ќе постои некој подобар од вас, но наместо да размислувате за тоа, истакнете го она во што вие сте добри.

Навидум изгледа едноставно: Пробајте да го решите тестот за 1 минута!

Мислите дека сте паметни – обидете се да го решите тестот од Харвард направен во 1869 година.

Прoверете ја својата интелигенција и логика! Обидете се да го решите овој тест, па искрено кажете – дали сте доволно паметни за да се запишете на Харвард?

Еден човек купил часовник, синџир и медал за 216 долари. Часовникот и медалот заедно чинат три пати повеќе од синџирот. Синџирот и медалот заедно чинеле половина од часовникот. Која е цената на секој предмет?

Размислете добро, пред да го погледнете видеото на кое е прикажано како да дојдете до решението.

Еве колку чини ескорт - девојка во Македонија!

Ескорт сервис и ескорт - девојките, не се новост ниту во светот па нитуи кај нас. Онлајн сајтовите како што се „Brothels in the world“, „Еscort girls“ и многу други, нудат ескорт придружба во повеќе градови низ Македонија како што се Скопје, Битола, Кичево, Кавадарци.

На овие сајтови има фотографии од девојките на кои вообичаено им е прикриено лицето, детален опис на нивните физички предиспозиции, како и листа на сексуалните услуги кои ги даваат, како и контакт телефони.

Цената се движи од 150 евра за час до 1.000 евра за 12 часа.

Имаат славен бизнис но неславен лик: Сопственици на светски познати брендови кои многу ретко се појавуваат во јавност!

Додека голем број на сопственици на познати компании и брендови уживаат да бидат позиционирани на ниво со славните, голем број од нив не сакаат да се во центарот на вниманието и живеат релативно нормален живот. Овие сопственици на познати брендови - имаат славен бизнис но неславен лик: 

Фил Најт - Nike

Фил Најт, сопственикот на една од најпознатите светски компании за производство на спортска опрема Nike, е човек кој нема да го сретнете по магазините, таблоидите или на телевизија. Тој својата компанија ја основа заедно со неговиот тренер по трчање. Во '60-тите во Америка не постоеле добри патики за трчање, па така Фил и Бил одлучуваат да започнат сопствено производство. Името Nike и познатото лого компанијата ги добива во 1978 година.

Хауард Шултц - Starbucks

На почетокот Starbucks започнува како една продавница која продава зрна кафе и опрема. Во 1987 година Хауард ја купува компанијата претворајќи ја во вистинска продавница за кафе. Инспириран од италијанската атмосфера во кафулињата за еспресо, тој ја претвора Starbucks во една од најпознатите светски продавници за популарниот пијалак.

Амансио Ортега - ZARA

Својот бизнис Амансио го започнува заедно со својата сопруга во '70-тите години. Тој изработува фустани и бањарки најпрво во својата дневна соба. Првиот бутик го отвора во Ла Коруња, Шпанија во 1975 година наречен Зорба. За многу брзо време ZARA започнува да расте, а голем придонес е одлуката да се започне со процесот на брза мода, односно изработка на нови дизајни на секои 2 недели.

Пер и Вини Еневолдсен - Pandora

Во 1982 година фамилијата Еневолдсен отвора мала продавница за накит во Копенхаген продавајќи парчиња увезени од Тајланд. Во 1987 нивната компанија е доста голема и започнуваат да изработуваат сопствени дизајни. Во 2000 година кога нивната позната белегзија стапува на сцена, каде потрошувачите можат директно да учествуваат во дизајнот, Pandora станува една од најпознатите компании за накит, а Еневолдсен едно од најбогатите фамилии во Данска.

Мишел Фереро - Ferrero

Мишел е наследник на фамилијарниот бизнис на производство на чоколаден крем со лешници. Неговата брилијантност, креативност и истражувањето на пазарот се тоа што ја прави неговата компанија успешна. Тој е креаторот на чоколадните Киндер јајца и се разбира популарните слатки Фереро Роше и Рафаело. Но, исто така тој е заслужен за подобрување на рецептот за чоколадниот крем со лешници и неговото популарно име Нутела. Уште еден негов генијален изум се Тик Так бонбончињата.

Рене Лакост - Laсoste

Овој познат бренд е создаден од страна на тениски играч Рене Лакост кој во 1926 година за еден од неговите турнири си шие маица со кратки ракави.Неговиот прекар бил алигатор што потоа станува и лого на компанијата. Во 1933 Рене ја отвора својата компанија за производство на маици за тенис, голф и едрење.

Лери Пејџ и Сергеј Брин - Google 

Google е создаден од двајца студенти на универзитетот Стенфорд во 1998 година кога името google.com е официјално регистрирано. Името е создадено од англискиот збор гоогол што означува број со 100 нули. Денес Google е еден од најкористените онлајн пребарувачи.

Кевин Систром - Instagram

Познатата мрежа Инстаграм е создадена од уште еден студент на Станфорд универзитетот, кој својата љубов кон фотографијата ја преточува во една од најпознатите социјални мрежи на денешницата. Инспириран бил од обичен фотоапарат кој произведува наједноставни фотографии и го креира првиот филтер X-Pro II. 2 години по лансирањето апликацијата ја купува Фејсбук за 1 милијарда долари.

Најчитани

Твитови