ПЕТ ТИБЕТАНЦИ: Вежби кои даваат младост, здравје и виталност! (Фото)

Вежбите „пет тибетјанци“ се осмислени од древните монаси на Тибет пред повеќе од илјада години, ја зачувуваат виталноста, го освежуваат организмот со младечка енергија и снага, па благодарение на тоа преку текот на денот ќе чувстувате повеќе енергија и снага, па ќе можете да обавите повеќе од она што сте планирале.

Најдобро е вежбите да се прават наутро, и да се прават во непарни броеви 3,5,7... Започнете за почеток по една и постепено секоја недела зголемувајте ја јачината. Се препорачува да се истуширате после вежбање со млака вода. 

ПЕТ ТИБЕТНИ ВЕЖБИ СЕ: 

Прв „тибетјанец“

Го појачувате телесното и духовното покровителство и го подобрувате чувството на баланс.
Станете исправено и праширете ги рацете во висина на рамената да бидат паралелни со подлогата. Дланките свртете ги надоле. Вртете се околу својата оска во смерот на сказалките од часовникот. Додека се вртите длабоко вдишете и издишете. Едно вртење е едно повторување.

Втор „тибетјанец“

Ги зајакнува стомачните мускули и го подобрува имунитетот.
Лежете на грб на рамна и тврда површина. Испружете ги нозете, рацете се уз тело, дланките се завртени накај подот. Вдишите низ нос, и истовремено полека подигајте ги нозете и главата се додека нозете не дојдат во исправена положба, а со брадата да ги допрете градите. Додека ги враќате нозете и главата во почетна положба, издишете низ нос или уста. Ако ви е на почетокот тешко да ги испружите нозете потполно, можете малку да ги подвиткате во колена.

Трет „тибетјанец“

Го шири градниот кош и помага при јасно согледување на животните цели.

Клекнете на колена, свиткајте ги стапалата така што со прстите се потпирате на тлото. Дланките ставете ги на задниот дел на бутините, одма под задникот, а главата свиткајте ја така што ќе ги допира градите. Колената би требало да бидат малку раздалечени, а карлицата во рамниона со грбот. Вдишите низ нос и полека свиткајте го горниот дел од телото со струкот наназад. Главата зафрлете ја наназад колку што можете. Задржете го здивот накратко, а потоа идишете низ нос или уста додека се враќате во почетната положба.

Четврти „тибетјанец“

Исправува врат, ја ојачува кичмата, го активира варњењто и плексус соларис.

Седнете на под. Кичмата да ви биде права, нозете испружени, рацете се поред телото, а дланките се потпрени на подот. Прстите на раката се свртени кон нозете. Важно е рацете да ги ставите поред трупот. Главата е подигната напред, а брадата се наслонува на гради. Вдишете низ нос, и подигајте го трупор према горе. Притоа нозете се виткаат во колено додека стапалата го допираат тлото. Главата ја спуштате кон подот така што формирате мост. На кратко се задржувате во таа позиција, потоа со издишување полека се враќате во почетна позиција.

Пети „тибетјанец“

Прочистува ум и поправува расположение. 

Легнете на стомак, дланките потпрете ги на под покрај рамената и со рацете подигајте го горниот дел од телото. Рацете и нозете се на растојание од околу 60 cm едни од други. Со предниот дел на стапалата се ослонувате на тлото, а главата ја зафрлате нанзад накај грбот. Вдишувате низ нос и ја подигате задницата, а главата истовремено ја виткате додека не ги допрете градите. Треба со телото да формирате облик на триаголник. Издишете низ нос или уста додека се враќате во почетната позиција. Во текот на вежбата цело тело освен дланките на рацете и нозете над тлото. 

Се смета дека вежбите се петте тибетјани: 

– подобрува сон 

– смалува напнатост

– подобрува концентрација и помнење

– го подобрува варењето

– го подобрува работењето на респираторните органи

– спречува губиток на коскена маса

– ја смалува болката го грбот

– помага во процесот за слабеење

– ја зголемува физичката стабилност и издржливост

– го подобрува емотивното и менталното здравје

Од 12 до 15 јули „Пивофест“ во Прилеп, кој се ќе настапи годинава?

Од 12 до 15 јули, Прилеп по 16. пат ќе биде домаќин на фестивалот на пивото и скарата – „Пивофест 2018“.

Дарко Манасијески од агенцијата „Ентфинити“, која што ќе ја преземе организацијата на годинешниот фестивал, на прес-конференција рече дека годинешната програма е прилагодена за сите посетители, независно од нивната возраст и музички афинитети.

Посетителите ќе можат да ги проследат настапите на познати музички имиња од Македонија и од странство, меѓу кои и на Жељко Јоксимовиќ, Шабан Шаулиќ, ди џеј Мозел, Ван Гог, Црвена Јабука, Кирил Џајковски, Милица Тодоровиќ, Џенан Лончаревиќ, Дарио, Тони Зен и други.

За „Пивофест 2018“ општината ќе потроши 2.5 милиона денари.

Инаку, паркирањето наместо досегашните 100 денари, оваа година ќе биде 50 денари за еден ден. И оваа година на Паркот на револуцијата ќе биде организирано кампување за посетителите од другите градови, за кои ќе бидат обезбедени топли напитоци и супа, а ЈКП „Комуналец“ ќе постави туш кабини.

Хорор: Докторка ги касапела гениталиите на мали девојчиња

Докторка од Мичиген е уапсена откако било откриено дека ги касапела гениталиите на девојчињата на возраст од шест до осум години.

44-годишната Џумана Нагарвала ако биде прогласена за виновна за обвиненијата, ја ќекаат пет години затвор.

Инаку, во САД во 1996. се носи закон со кој се забранува кастрирање на личности помлади од 18. години.

Дел од жртвите на докторката биле уценувани да молчат.

Користејќи го овој трик ќе добиете бели заби за само 180 секунди – сè е природно

Дали пушите? Пиете ли многу кафе или чај? Тогаш овие проблеми доволно ви се познати! Ви предлагаме едноставен рецепт, со оки вашата насмевка ќе блесне. 

Потребно ви е само:

1. Содабикарбона

2. Лимон

3. Помешајте ги овие состојки и истрјте ги забите. ПО 180 секунди, ќе се види резултатот!

Најчитани

Твитови