ПЕТ ТИБЕТАНЦИ: Вежби кои даваат младост, здравје и виталност! (Фото)

Вежбите „пет тибетјанци“ се осмислени од древните монаси на Тибет пред повеќе од илјада години, ја зачувуваат виталноста, го освежуваат организмот со младечка енергија и снага, па благодарение на тоа преку текот на денот ќе чувстувате повеќе енергија и снага, па ќе можете да обавите повеќе од она што сте планирале.

Најдобро е вежбите да се прават наутро, и да се прават во непарни броеви 3,5,7... Започнете за почеток по една и постепено секоја недела зголемувајте ја јачината. Се препорачува да се истуширате после вежбање со млака вода. 

ПЕТ ТИБЕТНИ ВЕЖБИ СЕ: 

Прв „тибетјанец“

Го појачувате телесното и духовното покровителство и го подобрувате чувството на баланс.
Станете исправено и праширете ги рацете во висина на рамената да бидат паралелни со подлогата. Дланките свртете ги надоле. Вртете се околу својата оска во смерот на сказалките од часовникот. Додека се вртите длабоко вдишете и издишете. Едно вртење е едно повторување.

Втор „тибетјанец“

Ги зајакнува стомачните мускули и го подобрува имунитетот.
Лежете на грб на рамна и тврда површина. Испружете ги нозете, рацете се уз тело, дланките се завртени накај подот. Вдишите низ нос, и истовремено полека подигајте ги нозете и главата се додека нозете не дојдат во исправена положба, а со брадата да ги допрете градите. Додека ги враќате нозете и главата во почетна положба, издишете низ нос или уста. Ако ви е на почетокот тешко да ги испружите нозете потполно, можете малку да ги подвиткате во колена.

Трет „тибетјанец“

Го шири градниот кош и помага при јасно согледување на животните цели.

Клекнете на колена, свиткајте ги стапалата така што со прстите се потпирате на тлото. Дланките ставете ги на задниот дел на бутините, одма под задникот, а главата свиткајте ја така што ќе ги допира градите. Колената би требало да бидат малку раздалечени, а карлицата во рамниона со грбот. Вдишите низ нос и полека свиткајте го горниот дел од телото со струкот наназад. Главата зафрлете ја наназад колку што можете. Задржете го здивот накратко, а потоа идишете низ нос или уста додека се враќате во почетната положба.

Четврти „тибетјанец“

Исправува врат, ја ојачува кичмата, го активира варњењто и плексус соларис.

Седнете на под. Кичмата да ви биде права, нозете испружени, рацете се поред телото, а дланките се потпрени на подот. Прстите на раката се свртени кон нозете. Важно е рацете да ги ставите поред трупот. Главата е подигната напред, а брадата се наслонува на гради. Вдишете низ нос, и подигајте го трупор према горе. Притоа нозете се виткаат во колено додека стапалата го допираат тлото. Главата ја спуштате кон подот така што формирате мост. На кратко се задржувате во таа позиција, потоа со издишување полека се враќате во почетна позиција.

Пети „тибетјанец“

Прочистува ум и поправува расположение. 

Легнете на стомак, дланките потпрете ги на под покрај рамената и со рацете подигајте го горниот дел од телото. Рацете и нозете се на растојание од околу 60 cm едни од други. Со предниот дел на стапалата се ослонувате на тлото, а главата ја зафрлате нанзад накај грбот. Вдишувате низ нос и ја подигате задницата, а главата истовремено ја виткате додека не ги допрете градите. Треба со телото да формирате облик на триаголник. Издишете низ нос или уста додека се враќате во почетната позиција. Во текот на вежбата цело тело освен дланките на рацете и нозете над тлото. 

Се смета дека вежбите се петте тибетјани: 

– подобрува сон 

– смалува напнатост

– подобрува концентрација и помнење

– го подобрува варењето

– го подобрува работењето на респираторните органи

– спречува губиток на коскена маса

– ја смалува болката го грбот

– помага во процесот за слабеење

– ја зголемува физичката стабилност и издржливост

– го подобрува емотивното и менталното здравје

Незаборавна забава: Кафана Тарапана го прослави својот прв роденден!

Галерија: 

Кафана Тарапана го прослави својот прв роденден! 

Една година исполнета со незаборавни моменти и уживање! Уникатно место за одлична забава, превкусна храна и загарантирано одлична атмосфера. После 1 година работа со над 100 забави, повеќе од 50 семејни прослави, дефинитивно станаа омилено место во градот на секоја генерација. Тарапана не е само обична кафана ова е кафана со душа во која се ужива во комбинација со вкусна храна и разновидна музичка програма.

Вчеравечер по повод една година постоење направија незаборавна роденденска забава. Како секогаш, и овој пат се потрудија на своите гости да им приредат повеќе од одлична забава. За атмосферата да биде вистинска "тарапана" се погрижија безвременскиот Дарко Филиповиќ и Dj Boban Nikolic.

Во продолжение погледнете дел од атмосферата:

Галерија: 

Нова жешка акција во реалното шоу „Задруга 2“: Бане и Зерина заборавија на камерите и се препуштија на страстите! (ВИДЕО)

„Задруга 2“ се повеќе личи на еротско реално шоу. Поради фактот што 24 часа учесниците се под видео надзор, што е и нормално, тие упорно бараат место каде ќе се сокријат и разменат пар нежности. Засега единствено место каде нема камери е туш кабината па ова е омилено место на паровите! Последни кои беа уловени на ова место беа Бане и Зерина...

Позната руска актерка физички нападна жена од публика, откако таа го спомна нејзинот син кој има Дунов синдром! (ВИДЕО)

Познатата руска актерка Евелина Бледанс физички нападна жена од публиката, откако на несоодветен начин го спомна нејзинот син кој има Дунов синдром.

Четириесетидеветгодишната актерка која го очекува своето трето дете, гостуваше во емисијата „Во живо“ и зборуваше за бременоста во постари години, а една жена во публиката и рече дека го загрозува зравјето на нејзиното неродено дете, бидејќи во тие години е опасно да се раѓа.

„Што ти е? Сакаш да родиш уште едно болно дете? Сакаш да имаш уште едно дете со Даунов синдром? На никој не му се потребни такви деца, ни тебе, ни на општеството“, рече Елена Лебедева, жената од публиката.

Актерката по оваа изјава, мирно стана, тргна кон неа и и удри шамар пред камерите.

„Ќе те искршам. Тоа е мое дете. За мене можеш да зборуваш што сакаш, но остави ги на мира моите деца“, рече актерката.

Најчитани

Твитови