7 совети и идеи за негување на креативноста на вашето дете

Во денешниот натпреварувачки свет, колку повеќе вештини имаат луѓето, толку се поуспешни. Како родител, ваша обврска е да му овозможите целосен развој на детето и да не го ограничите само на знаење од книги. Развивањето на креативноста и самодовербата е исто толку важно колку и учењето. Па, погледнете како да ја поттикнете и негувате креативноста на вашето дете.

1. Играчки

Од детска перспектива, играњето е една од најважните активности. Играњето ги мотивира и ги поттикнува да поставуваат повеќе прашања. Според експертите за детска психологија, повеќето играчки го тераат детето да следи одреден пат наместо само да истражува. Но играчките како коцки, топчиња, глина и боички му даваат на детето можност за истражување.

Електронските направи и играчки им кажуваат на децата кој е следниот чекор и веќе го знаат резултатот. Колку лесно и модерно да изгледаат, овие направи го „убиваат“ мисловниот процес на детето. Па, наместо да трошите пари за скапи електронски направи, дозволете му на детето да си игра во природа и самото да се вклучува во нешто.

2. Направете го опкружувањето креативно

Креативната атмосфера е клучна за детската креативност. Иновацијата и креативноста се нешта што не можат да бидат присилени. Можете да ги покриете ѕидовите од детската соба со разни уметнички дела и симболи.

3. Разни стимули

Многу родители имаат навика да ги наградуваат нивните деца откако ќе постигнат нешто. Иако ова можеби ќе го мотивира детето, овие материјални стимули го попречуваат креативното размислување и ги намалуваат квалитетот на нивните одговори и флексибилноста на нивните мисли. Наместо да се обидувате да ги мотивирате децата со награди, дозволете им да се вклучат во активности за кои самите ќе се мотивираат. Доволно е да им кажете неколку охрабрувачки зборови.

4. Дајте им слобода за истражување

Постојаното проверување на децата може да биде фатално за нивната креативност. Потребно е да им дадете одредена слобода за нивниот мозок да може да се развие. Постојаната грижа за детето нема да му помогне да порасне во одговорна возрасна личност. Надворешните забрани можат да ја намалат флексибилноста во размислувањето и моќта за рационални одлуки.

5. Ограничете им го времето поминато со екран

И животниот стил на семејството одредува колку ќе се развие креативноста на детето. Кога на детето ќе му го ограничите времето што го минува пред екран, ќе направите простор за покреативни активности како слушање музика, танцување, играње надвор, цртање и слично.

6. Одговарајте на нивните прашања

Детскиот ум е како сунѓер и впива сè. Често децата одново и одново поставуваат исти прашања. Ова однесување може да ги иритира возрасните, но не само што треба да им одговарате на сите прашања, туку треба и да ги мотивирате повеќе да ве прашуваат. На овој начин детето ќе научи да го набљудува неговото опкружување и да ја развие неговата моќ за размислување.

7. Активности на отворено

Кога станува збор за развивање на креативната страна, природата може да понуди многу. Таа е динамична променлива и нуди цел спектар можности за креативно размислување. Природата ги инспирира децата да размислуваат, претпоставуваат, истражуваат и да развијат иновативен мозок. Децата можат да цртаат во песок, да собираат камчиња, да градат тврдини со гранки…

Папагалот со злобната насмевка (урнебесно видео)

Најверојатно на папагалов омилени му се негативците во филмовите, па решил и он да ги имитира. Колку само заразно се смее.

Бедра, стомак или задница: 5 закони за слабеење на секој дел од телото

Дали некогаш сте се запрашале зошто масното ткиво секогаш најмногу ви се таложи на одреден дел од телото? Науката вели дека дистрибуцијата на маснотиите е поврзана со одредени здравствени навики.

А ако знаете зошто најмногу се дебелеете во пределот на стомакот или бедрата, тогаш и најлесно ќе изберете режим на исхрана или телесни вежби кои ќе ви помогнат да ослабете.

Еве како да постапите со петте најкритични делови на телото.

1. Горен дел од телото

Масното ткиво најмногу се таложи на стомакот, грбот, рамениците, пределот на градите, и на рацете до лактите. Причина за вакво нешто е лошиот режим на исхрана и недостатокот на физичка активност. Воведете промени во исхраната кои вклучуваат внесување на 500 до 1000 калории помалку дневно, пет пати неделно вежбајте 30 до 60 минути, а најдобро е да се одлучите за кардио вежби (возење велосипед, брзо одење). Вежбите правете ги со темпо кое што не ви е напорно дури и ако разговарате со друга личност.

Вклучете и вежби за горниот дел од телото, како на пример склекови, вежби за стомачни мускули, екстензии и слично.

2. Подрачјето на стомакот од папокот до лумбалниот дел на грбот

Ако се дебелеете најмногу во пределот на стомакот, тоа може да биде знак за прекумерна работа на хормонот за стрес, кортизолот. Потрудете се да се храните поздраво, да консумирате храна богата со влакна, витамини и минерали, и да практикувате вежби кои вклучуваат и техники за полесно поднесување на стресот, како на пример јога или пилатес.

Ако вашиот стомак пак е постојано надуен, тоа може да биде последица од потешкотии при дишењето или прекумерна конзумација на алкохол. Намалете го вносот на алкохол или посетете го вашиот доктор ако имате проблеми со дишењето.

3. Подрачјето на стомакот од градите, како и целиот грб

Ова е знак дека не сте премногу физички активни, но и се храните лошо, односно прескокнувате оброци и потоа се прејадувате. Обидете се да внесувате пет умерени оброци дневно, да јадете помали порции и што повеќе здрава, нискокалорична храна. Освен тоа бидете и физички активни, движете се повеќе, пливајте и практикувајте вежби за грбот и стомакот.

4. Подрачјето на стомакот, бедрата и задникот

Ако ви се натрупува масно ткиво најмногу на оваа, за многу жени "критична зона", тоа е јасен знак дека не сте доволно физички активни. Фокусирајте се на вежби за издржливост на долниот дел од телото, а одличен избор би биле кружните тренинзи и велосипедизмот.

5. Подрачјето на стoмакот, задикот и целите нозе

Масното ткиво кое што го зафаќа долниот дел од телото, вклучувајќи ги и ножните листови, вообичаено е последица од бременост. При ваков проблем важи истиот совет како и под број 4, односно за подрачјето на стомакот, бедрата и задникот.

Конечно откриено: Kолку често паровите водат љубов?

Колку пати сте се запрашале колку често другите парови водат љубов и колку пати неделно е нормално да имате секс, а тоа да не претставува обична рутина? Американски доктор за сексуално здравје ви открива колку често паровите водат љубов.

Според најновите истражувања, паровите кои се во брак или долгогодишна врска имаат односи во просек два до три пати неделно.

Уште еден интересен податок е тоа дека просечниот маж доживува оргазам за две минути од почетокот на сексуалниот однос што најчесто е премногу брзо за неговата партнерка. За една жена се потребни пет до седум минути за таа да постигне оргазам.

Помладите парови дури сметаат дека е нормално да се води љубов и неколку пати на ден, додека паровите со возраст над 20 години имаат односи еднаш во три дена. Со годините сексуалната активност опаѓа, па паровите помеѓу 30 и 50 години водат љубов еднаш неделно, додека после педесетата година и помалку од еднаш неделно.

Сексот дефинитивно е најзастапен кога врската е на самиот почеток, па тогаш паровите се сексуално активни дури секој ден.

Сепак, не треба да се генерализираат ваквите работи, бидејќи секој пар за себе има различни афинитети и потреби. Па така, ако некому е повеќе до секс, други повеќе уживаат во некои други нешта. Нормален е единствено оној број кој вам најмногу ви одговара.

Колку често вие водите љубов?

Најчитани

Твитови