Бидете сити и најадени, храна која се јаде ноќе да немате вишок килограми

Без оглед на тоа колку внимавате што јадете, се случува некогаш навечер да огладнете. Не е препорачливо навечер да го “наполните“ стомакот, а од друга страна пак не е добро ниту да си легнете гладни.
Еве што може да јадете во такви ситуации.

Пуканки
 
Можеби ќе ве изненади фактот дека пуканките се едни од најздравите грицки. Содржат малку калории- околу 122 калории во порција од 30 грама. Пуканките содржат и малку масти, а доста влакна. Затоа се вистинскиот избор кога ви се јадат грицки.
 
„Тоа се цели житарици кои содржат влакна што се добри за здравјето на органите за варење“ – вели диететичарката и нутриционистка Кариса Белерт.
 
Морков
 
Покрај тоа што е добар за вид, морковот е идеален и за грицкање навечер. Диететичарката Ејми Горин вели дека овој зеленчук е добар извор на хранливи влакна, витамин А и калиум. Исто така содржи и алфа-каротин за кој се верува дека добро влијае на спиењето. Горин вели дека морковот е добро да се јаде навечер затоа што потребно е повеќе време да се џвака, а исто така крцкав е и може да послужи како замена за грицки.
 
Грчки јогурт
 
Јогуртот е одличен извор на калциум затоа се поврзува со подобрувањето на сонот кога се пие навечер. Исто така е добар извор на протеини кои што ќе ве заситат. И не е само тоа, грчкиот јогурт е богат со протеинот касеин кој кога се консумира навечер го намалува чувството на глад.

Чоколаден колач со три состојки идеален за во лето

Се подготвува брзо и едноставно, а вкусот е фантастичен.

Состојки:

4 јајца

300 гр чоколадо

Овошје по избор

Подготовка:

Загрејте ја рерната на 170 степени.

На пареа стопете 200 гр чоколадо. Одвојте ги белките од жолчките. Со миксер изматете ги белките да формираат цврста пена.

Во растопеното чоколадо ставете ги жолчките, една по една и матете со жица. Потоа наизменично додавајте ги белките и мешајте.

Смесата ставете ја во подмачкан плех или плех обложен со хартија за печење.

Печете околу 30 минути.

Кога колачот малку ќе се олади, прелејте го со останатите 100 гр растопено чоколадо, а одозгора наредете овошје по избор.

Трик со кибрит кој открива дали имате здрави бели дробови

Дали е се во ред со вашите бели дробови може да ви покаже мал тест за кој ви требаат само кибрит и запалка.

Запалете го кибритот и испружете ја раката во која ја држите пред себе. Вдишете длабоко на нос и издишете од уста.

Колку пати ова го направивте пред да го изгасите кибритот? Доколку ви требало некоклу пати за ова да го постигнете, тогаш веројатно имате проблем со белите дробови. Овие проблеми можат да бидат предизвикани од пушење, недостаток на физичка активност и хронични болести на респираторните ограни. На капацитетот на белите дробови може да влијае и начинот на живот, но и болест.

Тестот е неопходно да се прави во соба која е проветрена, и во која нема големо струење на воздух.

Контакт со поранешниот партнер – да или не?

Две различни истражувања спроведени со лица кои се во врски, открија колку често луѓето комуницираат со поранешните партнери и како тој контакт влијае врз нив. Околу 40 отсто од студентите се во контакт со поранешните партнери, а над 90 отсто почнале да комуницираат со нив неколку месеци по раскинувањето.

Многу мал број, само 13 проценти од испитаниците комуницираат со поранешните партнери неколкупати неделно. Оваа појава е  помалку присутна кај луѓе кои биле во сериозна врска, свршени или в брак.

Од друга страна пак, според стручните лица, поголема е веројатноста некој да остане во врска со поранешниот партнер ако во мигот на раскинувањето сѐ уште имал чувства кон него или неа. Во натамошната комуникација најчесто се вклучуваат оние кои се надеваат на помирување.

Исто така, поверојатно е дека ќе останат во контакт луѓето чија врска не завршила со сериозна емоционална траума за една од страните. 

Најчитани

Твитови