Кога не ви доаѓа сон, испробајте ги овие трикови

Нецелосниот сон или неговиот лош квалитет може да имаат многу сериозни последици по човекот. Многу истражувања покажале дека лошиот сон има негативно влијание на работната способност и вниманието.

Проблемот со сонот и неможноста да заспиете претставуваат стрес за организмот, што дополнително го загрозува вашиот сон, но и потребниот одмор кој е неопходен за исцрпениот организам. 

Во желбата да заспиете може да минете и неколку часа. Не знаете зошто, кога ќе легнете, не ви се спие, и зошто вашиот мозок е уморен, иако сте физички уморни.

Меѓутоа, постојат начини да си помогнете себеси и да добиете енергија за наредниот ден.

Воспоставете рутина

Доколку сакате сонот да ви биде редовен, треба да воспоставите рутина во спиењето, која подразбира одење во кревет на време. Тоа ќе го постигнете така што ќе се натерате секоја вечер да одите на спиење во исто време.

Добрата вечерна рутина ќе се стави во расположение да очекувате сон и одмор, а распоредот на активности е таков што, на крајот од денот, ќе се радувате. Рутината може да биде подолга или кратка, но важно е да биде константна и да подразбира дека секогаш легнувате во исто време, како и да станувате во исто време.

Немојте да лежите без потреба

Ако не можете долго да заспиете, станете и работите нешто што не бара премногу физички или психички труд. Обидете се, на пример, да читате или да пишувате, да слушате музика...

Малите кучиња се поагресивни

И покрај верувањата дека најагресивни и најопасни кучиња се бул-териерите (пит бул, стафордски териер), доберманите и ротвајлерите, ново американско истражување посочува дека најопасни се малите раси. Трудот е објавен во списанието „Аплајд енимал бихејвиор сајенс“, а спроведен од Универзитетот на Пенсилванија.

Тоа опфатило 6.000 испитаници, сопственици на 33 раси кучиња, и се покажало дека најагресивно куче е – дакелот (познат и како јазавичар). Според наводите, секој петти дакел гризнал непознато лице или нападнал друго куче, а секој дванаесетти го нападнал својот сопственик. На второ место е чивавата, а трети е „Џек Расел“ териерот.

Најнеагресивни се басетите, златните ретривери, лабрадорите, сибирските хаски и англиските кратковлакнести борзои. Бул-териерите и ротвајлерите се некаде на средина, а некои и под просекот. Научниците напомнуваат и дека за нападите на оние „големите кучиња“ нај многу се говори оти тие се посилни и поопасни од другите.

Истражување: Малите кучиња се поагресивни | opserver.mk

Карлеуша се смири со најголемата ривалка, познати деталите

Кристина Киа Коcкар и Јелена Карлеуша се смирија.
 
Фолк дивата одлучи да ги „закопа военаите секири“ заради мајката на Киа која во младоста му помагала на нејзиниот сопруг Душко.

– „Никогаш не мислев ништо лошо, без врска се препукувавме … Бев културна, постојано велев дека тоа е само шоубизнис. Имаше една работа што многу ми пречеше, но сега нема да зборувам за тоа. Било, па поминало. На Карлеуша и се случи трагедија во случајот со мајка и, па јас не продолжив повеќе да полемизирам со неа. Потоа видов дека на Инстаграм Јелена ми ја лајкнала нејзината песна што јас ја изведував. Јас на настапите пејам дури четири нејзини песни“  – изјави Киа за српски „Гламур“.

Решете го стресот на работа со овие едноставни трикови!

Овие совети ќе ви помогнат да не се нервирате премногу на работното место…

Три четвртини од жените чувствуваат стрес на работното место и сметаат дека токму тој го загрозува здравјето и го убива расположението. Нешто помал број (но сепак значаен) се оние кои поради стресот со кој се соочуваат секојдневно развиваат сиптоми на депресија. Со оглед на состојбата во друштвото, мал број на работни места и силната конкуренција разбирливо е зошто толку многу стресот е присутен. Се обидовме да пронајдеме решенија што ќе ви помогнат засекогаш да го победите стресот:

Земете пауза!

Иако понекогаш се чини дека тоа ќе предизвика катастрофа од поголеми размери ако го напуштите работното место, тоа нема да се случи. Направете пауза од половина час, прошетајте, јадете ужина во мир или разбистретете ја главата на свеж воздух. Тргнувајќи се од стресната средина, па макар и на кратко, ќе ве опушти, ќе се смирите и ќе ги наполните батериите, а со тоа ќе бидете и продуктивни.

Џвакајте!

Бројни студии покажале дека гумите за џвакање го намалуваат стресот за дури 17%, а освен тоа што смируваат, за дури 67% ги подобруваат мултитаскинг способностите.

Најчитани

Твитови