Кога не ви доаѓа сон, испробајте ги овие трикови

Нецелосниот сон или неговиот лош квалитет може да имаат многу сериозни последици по човекот. Многу истражувања покажале дека лошиот сон има негативно влијание на работната способност и вниманието.

Проблемот со сонот и неможноста да заспиете претставуваат стрес за организмот, што дополнително го загрозува вашиот сон, но и потребниот одмор кој е неопходен за исцрпениот организам. 

Во желбата да заспиете може да минете и неколку часа. Не знаете зошто, кога ќе легнете, не ви се спие, и зошто вашиот мозок е уморен, иако сте физички уморни.

Меѓутоа, постојат начини да си помогнете себеси и да добиете енергија за наредниот ден.

Воспоставете рутина

Доколку сакате сонот да ви биде редовен, треба да воспоставите рутина во спиењето, која подразбира одење во кревет на време. Тоа ќе го постигнете така што ќе се натерате секоја вечер да одите на спиење во исто време.

Добрата вечерна рутина ќе се стави во расположение да очекувате сон и одмор, а распоредот на активности е таков што, на крајот од денот, ќе се радувате. Рутината може да биде подолга или кратка, но важно е да биде константна и да подразбира дека секогаш легнувате во исто време, како и да станувате во исто време.

Немојте да лежите без потреба

Ако не можете долго да заспиете, станете и работите нешто што не бара премногу физички или психички труд. Обидете се, на пример, да читате или да пишувате, да слушате музика...

Мало мајмунче кое пее додека се капе: Замислете да го имате овој пресладок миленик (видео)

Можеби на прв поглед ви делува не вообичаено за домашен миленик да се има мало мајмунче, но откако ќе го погледнете видеото веднаш ќе го посаката.

Мајмуните како едни од најинтелигентните животни се почесто земаат место за домашен миленик покрај мачките и кучињата. Ова преслатко животно ќе ви го направи денот поубав:

Откриено што ја намалува машкоста за 1 см! Внимавајте ако го практикувате ова

За интимните односи и половите органи речиси и да нема тема која не е разработена и за која не е зборувано. Покрај методите и исхраната која влијае позитивно на големината на машкиот полов орган постои и нешто кое влијае и негативно.

Според студија објавена од „Journal of Sexual Medicine" потврдено е дека дури 20 отсто од машката популација има помал пенис дури и од просечниот, 12,5 цм во ерекција. На нашите простори просечната должина на машкиот полов орган е 14 цм во ерекција.

Она што негативно влијае и доведува до намалување на пенисот е нередовното мастурбирање и немањето сексуални акти.

За виталност и здрав пенис истражувачите велат потребно е барем два пати недлно да имате секс или да мастурбирате, особено ако сте на возраст од 18 до 30 години.

Психолозите тврдат: Сите ова го прават по сексуалниот чин, а навистина е ОПАСНО!

Британските психолози открија интересна работа поврзана со интимните односи, односно за моментите што следат по сексуалниот чин.

Без разлика дали вашата врска е солидна и долга, или сте на самиот почеток, сигурно се случило откако ќе имате секс, да имате голема желба да ги запознаете внатрешните пориви и чуства на вашиот партнер.

Психолозите тврдат дека овој модел на однесување е сосема нормален, бидејќи повеќето луѓе по сексуалните односи сметаат дека се најблиску до нивниот партнер и се склони кон емоционално отворање и доверување на нивните интимни тајни.

Иако во хармоничен емотивен однос ова е пожелна работа и тоа овозможува да се доближите и подобро да се запознаете со партнерот, експертите предупредуваат дека тоа може да биде многу штетно на почетокот на врската или во случај на површни односи.

Ако сметате дека вашата врска нема капацитет да стане долгорочна, може да жалите за зборовите што ги споделивте, или дека на некој начин вашиот партнер ќе го користи подоцна против вас.

Најчитани

Твитови