На овие начини ги активирате хормоните за слабеење

Губењето на килограми за некои луѓе е многу тешка задача, но ако успеете да ги активирате хормоните кои влијаат на слабеењето, за кратко време ќе успеете да го решите овој проблем.

Намалете ја потребата за храна така што ќе јадете заштитена храна

Дозволете вашата храна да ве наполни и ослободете се од друга. Ова ќе го забележите, колку долго ќе се чувствувате сити по јадењето. Хормонот заслужен за регулација на тежината кој е одговорен за ситоста се нарекува лептин. Храната богата со проетеини е одличен начин да го нахраните телото и да го активирате лептинот за да подолго време се чувствувате сити. Лептинот му кажува на мозокот дека повеќе не сте гладни и да престанете да јадете.

Изградете мускулна маса

Истиот хормон кој ја зголемува мускулната маса кај бодибилдерите, кај вас е клучен за слабеење. Хормонот тестестерон е присутен и кај мажите и кај жените, а може да го зголемите со кревање на тегови. Колку е поголемо нивото на тестестероните, толку полесно ќе ослбнете.

Не прескокнувајте го доручекот

Додека спиете вашето тело е во пост  и согорува помалку калории. Работата на срцето и дишењето се поспори, тоа значи дека метаболизмот е спор додека спите. Да се разбуди телото и да предизвика скок во метаболизмот, започнете го денот со протеини добиени од растителни растенија, како и растителни извори на масти и јаглехидрати. Не надминувајте 800 калории и дозволете пропорцијата на јаглехидрати во оброкот да биде помала од процентот на протеини и масти.

Согорувајте ги мастите и додека седите

Тироидните хормони кои влијаат на губењето килограми ја создаваат жлездата во облик на пеперутка на грлото, позната како тироидна жлезда. Доволно е да изгубите 5килограми, за да се активира тироидната жлезда и да продолжите да слабеете.  

Добар сон

Ако немате добар сон, нивото на лептинот се намалува, па ќе имате поголема потреба за храна за да го надоместите недостатокот од сон.

Јога

Фокусирање на дишењето кое го практивуваат јога мајстори, го менува нивото на надбубрежните жлезди  задолжени за слабеење.

За сите оние кои имаат сестри: Прекрасната сестринска врска низ илустрации!

Ако имате сестра, сигурно сте се карале како мали, таа била ваша непријателка и ривал, кодош кој ги информирал родителите за секој ваш чекор... Се разбира дека таа врска сестра-сестра се менувала низ годините и сега, откако пораснавте, вие двете сте неразделни – најдобри пријателки засекогаш.

Во илустрациите на Елена Сорокина ќе се пронајдат сите кои имаат сестра.

извор: Femina.mk

Тајната на среќата: Мисли за поубав ден, поисполнет живот и повеќе радости и насмевки!

Среќата е важен дел од нашиот живот. Искористете го секој момент за да го зачините вашиот живот со радости и насмевки. Вашата среќа дупло ќе се зголеми, доколку и туѓите срца ги исполните со среќа. Радувајте му се на секој нов ден!

„Држи ја среќата како птица, што понежно и полесно. Ако се чувствува слободна, со задоволство ќе ти остане во раката.“ – Фридрих Хабел

„Јадицата секогаш нека ви биде фрлена. На местото каде што најмалку очекувате, ќе има риба.“ – Овидие

„Внимавај на себе, да не бидеш згмечен под нечие туѓо тркало на среќата.“ – Станислав Јержи Лец

„Што е среќата? Да се знае што се сака и тоа страсно да се посакува!“ – Фелисиен Марсеан

„Вистинската тајна на среќата е во тоа, многу да бараме од себеси, а многу малку од другите.“ – Алберт Гордон

„Надежта е сама по себе еден вид среќа и можеби најголемата среќа што може да ни ја донесе овој свет.“ – Семјуел Џонсон

„Среќата им припаѓа на оние кои самите себеси си се доволни, бидејќи надворешните извори на среќата и на уживањето по својата природа се несигурни, неизвесни, минливи и зависат од случајот.“ – Шопенхауер

„Не зборувајте му за својата среќа на човек кој е помалку среќен од вас.“– Питагора

„Со секоја минута помината во лутина губите 60 секунди среќа“ – Ралф Валдо Емерсон

„Луѓето се обично среќни онолку колку што ќе одлучат да бидат.“ – Абрахам Линколн

„Велат дека на човек му требаат три нешта за да биде вистински среќен во овој свет: некого да сака, нешто да прави и нешто за што ќе се надева.“ – Том Бодет

„Ниедна медицина не може да го излечи она што не може ни среќата.“ – Габриел Гарсија Маркез

„Не можеш да бидеш среќен ако понекогаш не си и несреќен.“ – Лорен Оливер

„До среќата не може да се допатува, таа не може да се поседува, спечали, износи или потроши. Среќата е духовно чувство на живеење секоја минута со љубов, милост и благодарност.“ – Денис Вејтли

„Биди среќен за овој момент. Овој момент е твојот живот.“ – Омар Хајам

„Биди среќен со она што го имаш и она што си, биди дарежлив со двете и нема да треба трагаш по среќа.“ – Вилијам Гледстоун

„Не е важно колку имаме, туку колку уживаме, тоа е среќа.“ – Чарлс Сперџен

„Има само еден пат до среќата, а тоа е да престанеме да се грижиме за работите кои се надвор од моќта на нашата волја.“ – Епиктет

„Не чекај другите луѓе да те направат среќен. Секоја среќа што ја добиваш мора самиот да си ја создадеш.“ – Алис Вокер

„Среќата често се протнува низ врата која не знаеш дека си ја оставил отворена.“ – Џон Баримор

Детокс со моркови за 1 ден: Ова е го планот!

Морковите имаат многу предности. Покрај тоа, овој зеленчук е многу корисен и дава чувство на ситост, исто така е и нискокалорично и има способност да го отстрани вишокот вода од организмот и да го исчисти стомакот од токсините.

Совршено, нели?

Класичната верзија на дневниот пост со моркови ја вклучува само употребата на овој зеленчук. Морковите можат да се јадат сурови и варени, во форма на сокови и пијалоци.

Исто така, не заборавајте да пиете 1,5-2 литри чиста минерална вода. Благодарение на морковот, можете да ја нормализирате работата на желудникот, па дури и да ги изгубите килограмите и вишокот на течности.

Како да се организира еднодневен пост со моркови?

Ако сакате да организирате еднодневен пост со моркови, можете да изберете една опција од менито за себе.

Детокс 1

Појадок: 200 гр моркови

Ужинка: 1 суров морков

Ручек: супа од моркови (200-300 гр)

Ужина: 150 гр салата од моркови со јаболко

Вечера: 200 гр варени моркови

Време за спиење: чаша сок од моркови или смути

Детокс 2

Појадок: 200 гр салата од моркови и цвекло

Ужина: 150 гр рендани сурови моркови со јогурт

Ручек: супа од моркови

Ужина: 1 суров морков

Вечера: шницла од моркови

Пред спиење: 1 суров морков

Најчитани

Твитови