EXCLUSIVE MK
ЗДРАВЈЕ Медицина

Дали спиете лошо ноќе? Можеби вашиот кревет е на погрешно место

Добриот сон е неопходен за здравјето, но нашата ментална состојба зависи и од тоа колку одмараме во текот на ноќта. Сепак, за многу луѓе, редовниот и добар сон е невозможна мисија. На некои им е тешко да заспијат, некои се будат неколку пати ноќе, а третите се будат тешко наутро и никогаш не стануваат.

Ако немате никакви здравствени проблеми или не сте изложени на голем стрес, а сепак спиете лошо, не би било лошо да размислите за распоредот на мебелот во спалната соба. Имено, положбата на креветот може значително да влијае на квалитетот на спиењето.

Експертите за Фенг Шуи препорачуваат спалната соба да не биде украсена исклучиво според практични упатства, но исто така треба да се има предвид протокот на енергија што може да донесе рамнотежа во просторијата.

Тие ве советуваат да обратите внимание на следниве работи:

1. Оставете простор до креветот

Во некои простории е полесно, а во некои е потешко да се изведи – потребно е ако спалната соба е мала. Сепак, не заборавајте да оставите слободен простор на секоја страна од креветот, односно не потпирајте го креветот на ѕидот. Ова ќе ви даде чувство на слобода, па нема да се чувствувате тесни во кревет.

2. Обезбедете симетрија

Обидете се да ја организирате спалната соба така што ќе има рамнотежа во неа. Значи, дури и ако спиете сами во неа ви треба една мала полица и една ноќна ламба, ставете ги од двете страни на креветот. Ако собата е симетрично распоредена, таа ќе биде во рамнотежа – како и лицето што спие во неа.

3. Погледнете ја вратата

Експертите за фенг шуи ве советуваат да го поставите креветот така што додека лежите во него да имате добар поглед на влезната врата од собата. Креветот не треба да стои директно на линијата на вратата, туку треба малку да се помести настрана. Ова ќе создаде чувство на сигурност кај вас додека спиете.

МОЖЕБИ ЌЕ САКАТЕ ДА ПРОЧИТАТЕ И ЗА ...

Секс пози во текот на бременоста

Angela

Домашна маска за лице од само 3 состојки

Angela

Појадок по рецепт на нутриционист – одличен за јакнење на имунитетот

Angela