EXCLUSIVE MK
ЗДРАВЈЕ Исхрана НАСЛОВНА

ЗОШТО Е ДОБРО ДА ЈАДЕТЕ СКУША: Малку калории, многу квалитетни состојки!

Покрај прекрасниот вкус, скушата има и многу корисни својства за човечкото тело. Во местата каде што живее и каде ја ловат, постојат стотици начини како да се подготви во комбинација со различни производи.

Малкумина размислуваат за придобивките од скушата што ги има за телото, тие само ги ценат неговите вкусни квалитети. Секој производ има хемиски својства и влијае на телото на одреден начин.

Хемискиот состав на скушата содржи многу протеини и масти, а повеќе ги има во рибите фатени во текот на зимата во северните региони.

Вообичаената количина на маснотии е 13 грама, што е доволно за да се дефинира рибата како масна. Протеините во просек се 18 грама и се апсорбираат три пати побрзо од протеинот во говедското месо.

Скушата е нискокалорична риба. За да добиеме дневен внес на калории, треба да јадеме приближно 700 грама риба, но не треба да заборавиме на маснотиите во неа.

Незаситените масни киселини во скуша се во големи количини. Тие се вреден производ и антиоксиданс. Тие помагаат во зајакнувањето на клеточните мембрани на телото на сметка на неутрализирање на слободните електрони.

Тоа се радикали кои можат да ги пробијат клеточните ѕидови и да ја нарушат нивната активност. Ова доведува до појава на голем број болести, вклучително и онколошки. За да се избегне ова, важно е да се јаде вистинската храна.

Не случајно на децата им се дава рибино масло – полно е со незаситени масни киселини. Хемискиот состав на скушата има корисен ефект врз хармоничниот раст и развој на децата и е многу корисен и за бремени и за доилки.

За да се избегне нерамнотежа помеѓу растот и развојот на внатрешните органи кај адолесцентите, скушата треба да биде присутна во нивната исхрана.

Скапоцените состојки на скушата се исто така минерали. Содржи калиум, фосфор, флуор, сулфур, цинк, хлор, натриум. Ова се микронутриенти од огромна корист. Целиот спектар на витамин Б е содржан во оваа риба. Има висока концентрација на витамин Б12 и витамин ПП.

Витаминот Б помага во синтезата на ДНК и учествува во метаболизмот на мастите. Честата диета со скуша го регулира шеќерот во крвта, му помага на дигестивниот систем и го зајакнува нервниот систем. Помага во создавање на заситеност со хемоглобин и кислород.

Благодарение на мастите и незаситените масни киселини, многу е корисен за мозокот, кожата и косата. Високата концентрација на фосфор помага да се изградат многу ензими кои предизвикуваат хемиски реакции во клетките.

Целокупната виталност на организмот може да ја обезбеди само еден вид риба. Фосфорните киселини во скушата се ткиво на човечкиот скелет, поради што е многу корисно за децата, но и за возрасните, имајќи предвид дека со возраста им се јавуваат проблеми со мускулно-скелетниот систем.

МОЖЕБИ ЌЕ САКАТЕ ДА ПРОЧИТАТЕ И ЗА ...

Експерт: Платнените маски не штитат од делта сојот

Angela

Занимливи и помалку познати факти кои ќе ве замислат

Angela

Италија има најдолговечни жители во Европа

Angela