EXCLUSIVE MK
Фитнес

Кардио сепак не е потребно за губење на тежината?

Кога станува збор за вежбање за да изгубите тежина, сите мислиме на трчање, но дали знаевте дека кардиото не е потребно за слабеење?

Всушност, според експертите за фитнес, кревањето тегови е клучно при слабеењето, а еве и зошто.

Кардио и губење на тежината: да или не?

Верувале или не, кардио тренингот е најмалку ефикасен за губење на вишокот килограми. Причината лежи во едноставен факт: согоруваме повеќе калории отколку што внесуваме, а тоа е долг процес.

Од друга страна, тренингот за сила ни помага да градиме мускули, што го забрзува метаболизмот и согорува маснотии многу побрзо и поефикасно. Исто така, вежби за издржливост како што се штица, чучњеви и склекови, ни помагаат да согоруваме калории побрзо од кардио тренинзите.

Исто така, кардио тренингот согорува калории само за време на тренингот, а вежбите за сила и издржливост согоруваат калории во текот на денот, бидејќи мускулите трошат дури и по вежбање.

Кардио вежбите не се (соодветни) за губење на тежината

Иако кардио не е потребно, не можеме целосно да го избегнеме ако сакаме да изгубиме тежина. За најдобри резултати, експертите препорачуваат 150 минути кардио тренинг и две тренинг сесии за сила неделно.

МОЖЕБИ ЌЕ САКАТЕ ДА ПРОЧИТАТЕ И ЗА ...

Лесни и функционални вежби за циркулација во нозете

Angela

Фитнес тренерот Крис Хеира советува: Вежбајте 5 минути за убаво тело (видео)

Angela

Долготрајното седење подобрете го со оваа петминутна вежба

Angela