EXCLUSIVE MK
Фитнес

Лесни и функционални вежби за циркулација во нозете

Продолженото седење ја забавува циркулацијата на стапалата и нозете, затоа е исклучително важно да ги истегнете нозете барем на секои 30 минути, односно да избегнувате седење повеќе од 30 минути истовремено. Здравата циркулација е исклучително важна за секој дел од телото, и лесно можете да ја започнете со едноставни вежби.

Циркулацијата е еден од основните фактори за правилно функционирање на организмот. Ако циркулацијата е слаба, тоа поттикнува развој на многу болести и доведува до здравствени проблеми. Сето ова може да се реши со постојан и нормален здрав начин на живот, каде што првенствено зборуваме за здрава исхрана и, се разбира, за вежбање – тоа е физичка активност, што е неопходен дел од целата загатка на здравствената приказна. Спротивно на тоа, лошите животни навики како пушење, хронични болести, лоши животни навики, висок крвен притисок, стрес, хидратација, дијабетес исто така доведуваат до циркулација.

За да препознаете дали имате проблеми со циркулацијата, клучно е да го знаете вашето тело: ладни раце, студени нозе, ладни прсти, пецкање, грчеви, чувство на замор, задржување на вода, недостаток на енергија – сите знаци се лоша циркулација.

Вежби за подобрување на циркулацијата во нозете

Покрај тоа што можете да си поставите потсетник или аларм што ќе ве поттикне да станете повеќе и да пешачите и да ја стимулирате циркулацијата, клучно е да воведете вежби во вашиот дневен ритам кои можат да направат многу за вашите нозе. Истраживме кои вежби се најдобри, па погледнете подолу:

  • Glute Bridge – вежбата мост ќе поттикне „кршење на монотонијата“ на сопственото тело поради седење цел ден, односно ќе ја вратите рамнотежата на телото. Исклучително е важно да се изврши правилно, но и правилно да се дише. Откако ќе ја усовршите оваа основна вежба, пробајте да ја изведете истата со една нога – тоа е, подигнување на едната нога од подот и држење во воздухот за 10-15 секунди.

МОЖЕБИ ЌЕ САКАТЕ ДА ПРОЧИТАТЕ И ЗА ...

Три начини како брзо да се вратите во форма без никакви проблеми

Angela

Совршено за оние кои го мразат вежбањето: 12-3-30 трендот го полуде ТикТок

Angela

Што ќе се случи ако еден месец вежбате по 8 минути секоја вечер пред легнување?

Angela